Onko kenelläkään ikinä ollut sellaista tunnetta, että kaikki mitä teet, ei näy missään? Onko ketään ikinä suututtanut koska tuntee ettei ole saanut mitään aikaan? No, minulla ei ole nyt ainakaan sellaista tunnetta. Ja miksi olisi, kun olen loppujen lopuksi saanut aikaan vähän kaikenlaista. Minulla hieno ystäväpiiri, poikaystävä ja koulussakin menee ihan hienosti. Minulla on itselleni rakas perhe, ja olen melko hyvä muistamaan asioita (Ainakin niitä jotka liittyvän jotenkin televisioon..) Mutta jos ollaan tarkkoja, ketä mun elämäni huippukohdat edes kiinnostaa, sillä ainoastaan ne joilla on asiat samalla tavalla, voi samaistua mun elämään. Oikeasti suurin osa haluaa lukea, tai ainakin lukee (johtuen ehkä siitä että netti on niitä pullollaan) valituksia ja surkeita elämäntarinoita, kertomuksia siitä kuinka kaikki menee päin *ersettä ja mikään ei onnistu. On varmasti totta että sellaiseen elämään on helpompi samaistua, eikä oma elämä vähään aikaan tunnu niin kovin kamalalta.

Mutta, aion tipauttaa teidät lukijat nyt maan pinnalle tällä lyhyellä (no joo) ja ytimekkäällä pätkällä:

Minä kirjoitan siitä että olen onnellinen, koska hauan että teilä olisi huonompi olla. Älkää nyt käsittäkö väärin, minä vain tarkoitan, että en halua kirjoittaa siksi, että teille tulisi parempi olo koska minulla on paha olla. Tajutkaa, että itsesäälissä kieriskeleminen, ja sen että jollakulla on huono olla etsiminen, ei oikeastaan paranna teidän oloanne yhtään. Nouskaa norsunluutorneistanne, katsokaa peiliin ja sanokaa itsellenne: Olen tarpeeksi hyvä. Sillä ei teidän tarvitse etsiä itseänne huonompia ihmisiä kokeaksenne itsenne jotenkin hyviksi. Sillä olette parhaita juuri noin, eikä kenenkään TARVITSISI etsiä itselleen esikuvia mistään. Tottakai jokaisella saa olla se "ihanneminä" jollainen haluaisi olla, mutta totuus on, että te olette se ihanneminä itsellenne, jos vain haluatte olla. Ja te voitte miellyttää itseänne vain ja ainoastaan olemalla sitä mitä te olette, eikä sillä että olette mitä haluaisitte olla. Ja nyt niille jotka ymmärsitte jo jotain vääri, ei, teidän ei pidä hylätä kaupassa niitä vaatteita mistä pidätte vain sen takia että sanoin MUKA että niin pitäisi tehdä. Ei, vaan jos ostatte vaatteita, osatakaa niitä mistä TE ITSE pidätte, eikä niitä, joissa sinusta tuntuu ettei kukaan voi sanoa mitään pahaa. Sillä voimakkain ase, johon olen itse törmännyt, on itseluottamus. Ja olen huomannut, että se on myös pelätyin ase jokaisessa tilanteessa. Olet kaunis/komea silloin, kun sinusta tuntuu siltä, etkä silloin, kun kuulet sen joltain muulta. Ja jos kaipaat itsetunnonkohotuspläjäystä, niin tässä sitä nyt ois:

 

  • Selena Gomez & The Scene - Who Says
  • Sugababes - Ugly
  • Katy Perry - Firework
  • John Lennon - Imagine
  • Glee Cast - Loser Like Me
  • Pink - Perfect
  • Christina Aguilera - Beautiful
  • Julie Andrews - Confidence in me
  • Ane Brun - True Colors
  • Lady Gaga - Born This Way

En vastaa kirjoitusvirheistä..