Vau!

Oon ollut ihan valssi- ja muutenkin tanssitunnelmissa ja huudattanut Spotifystä Jari Sillanpäätä ja Virve Rostia! (Ei liity mihinkään) Ohhoh! Kohtahan se on tetti ohi, ei muuta kun koulun penkille ja pussailemaan pitkästä aikaa! Ja joulukuun eka päiväkin on jo huomenna! Eka luukku Smurffikalenterista auki ja suklaat nassuun :D

Näinpäs tässä taas kummallisinta unta mitä on olemassa, no itseasiassa kerrotaanpä kaikki, sillä olen nähnyt 3 mitä kummallisinta unta viime aikoina. Ja koska vain harvat ja valitut teistä tietävät/tuntevat henkilöt jotka tulen tässä mainitsemaan, voi olla että on naurussa pitelemistä..

Uni nro 1: Olin ollut käsityöluokassa tukaritunnilla kunnes lähdin ulos ovesta ja olin menossa vessaan. Mutta kuun olin avamaassa vessan oven, seisoi Impola vakavan näköisenä suoraan edessäni. Olin juuri edellisellä välitunnilla käynyt vessassa (Outoa että muuten kävin kaks kertaa vessassa 0_o)  Katsoin Impolaa ja näin hänen ilmeestään että hän ikään kuin tiedusteli miksi olin menossa vessaan toista kertaa. "No öh.. Mullon vähän ongelmia" -Vastasin ja Impola oli pöyristynyt. "Mutta lapsi sinunhan täytyy hoita tuollaiset ongelmat!" "Onhan minulla aikaa sitten kun olen aikuinen, ja tulen hyvin toimeen nytkin" Impola katsoi minua vakavana ja lausui seuraavat sanat ilmettäkään väräyttämättä: "Sehän on aivan sama kuin ostaisi sinulle nyt TUTIN syntymäpäivälahjaksi.... LIIAN MYÖHÄISTÄ!" //Voi luoja että pelotti herätä keskellä yötä tohon..//

Uni nro 2: Mä olin näyttelijänä Salkkareissa ja olin selvittämässä yhdessä kartanossa yhtä murhatapausta. Mies, joka oli murhattu, seisoi paikoillaan kartanon pihalla ja näytti mitä vähiten vasta murhatulta. Kun saavuin paikalle, mies vain nyökkäsi minulle ja katseli ympäriinsä. Miehellä oli viikset ja knalli päässä, tuli vähän mieleen joku britti. (Eli mies oli "murhattu" mutta seisoi ihan vaan coolina paikoillaan.) Hiljaisuus päättyi kn mies otti indikaattoriliuskan, laittoi lähes kokonaan suuhunsa, ja kun hän otti sen pois, oli se verestä tulipunainen. //Tässä kohtaa unta oli jokin katkos// Muistan vaihtaneeni Juhon kanssa vaatteita (Ei toki keskenään) samaisen kartanon vessassa, ja lähdin vessasta pelkkä kylpytakki päällä. Kävelin huoneeseen, jonka ovi oli sepposen selällään, ja menin huoneeseen (jättäen oven auki) ja otin kylpytakin pois, jolloin olin alasti, ja menin makaamaan huoneessa olevan pianon päälle ja poseerasin aivan kuin odottaen jotain. Yhtäkkiä huoneeseen oli kävelemässä eräs mieshenkilö (En ehtinyt nähdä kuka tai minkä näköinen) ja kaikki sujui hyvin kunnes kaksi kiinalaista agenttia tulivat ja kaappasivat miehen kun hän oli astumassa huoneeseen. Minä kauhistuin ja kiljuin. //Ajatuskatkos taas// Olin muhinoimassa Gleen jalkapallopoikien pukuhuoneessa Jarkon kanssa, kunnes Hanski tuli ja sanoi että aikoo rankaista meitä julkisesta muhinoinnista. Minä ja Jarkko karkasimme mopoautollani (Jota ei siis oikeasti ole olemassakaan) ja ajoimme rauhassa metsätietä, kunnes aloin katsella ylös taivaalle, ja minä TIESIN että me aioimme ajaa puuta päin. Katselin vain puiden latvoja kunnes näin yhden puunlatvan olevan aivan suoraan edessämme. Ajoimme puuta päin. Sitten sininen pysäytys ja Salkkareiden loppumusiikki ja lopputekstit.

Uni nro 3: Minulla oli bileet, joissa oli ties ketä. Bileet keskeytyivät oudosti kun Jarkko kertoi synnyttäneensä minulle lapsen. Jarkko ojensi rääkyvän paketin minulle onnellisena. Minä hymyilin ja olin onnesta soikeana. Hoidin lasta omassa huoneessani ja katsein sitä. Sillä oli Jarkon nenä ja leuka, minun silmieni muoto mutta silmät olivat vihreänruskeat. Lapsi oli tyttö, ja nauroi lähes koko ajan ja oli ihan ybersuloinen <33 Sitten yhtenä päivänä tulin kotiin ja näin isäni makaamassa sänkynsä päällä ja vauvan (Jolle oli annettu nimi mutta jonka olen unohtanut) nukkumassa hänen vieressään. Isäni oli hyvin vakavana ja sanoi: "Ymmärräthän sä minkälainen vastuu lapsen kasvattamisessa on. Ja sä sitoudut tähän lapseen koko sun loppuelämäksesi. Enää ei pojat sulle viheltele..." Sit mä sanoin et "No ei ne oo kyllä ikinä vihellelly..."

 

Joo että tommosia unia..

.................................................

Minkä niminen mun ja Jarkon lapsi vois olla? Yhtä outoja unia? Mitä fiiliksiä?